23:18 December den sextonde.

tja tja,
ni undrar säkert vad jag gör uppe så här sent på en vardag ? :O
aa det gör jag oxå faktiskt, haha ne bara skämta :)
Jag börjar halv 10 imorn, jag tittade på ''The perfeckt man'' nyss
så sjukt grym har sett den 2 gånger tidigare.
Ska jag berätta om dagen idag ? :D
aa jag gör nog det,
Iadg i skolan så åkte vi till sollentuna vallen och åkte skridskor,
det värsta jag vet typ , men iaf den här gången var det rätt så kul faktiskt ;)
sen eftr det hade vi hål timme, så jag gick hem och bytte om snabbt och gick till
skolan igen och då hade vi no, och på no:n hade vi prov,
vet inte hur dte gick men jag hoppas på det bästa.. :S
Efter skolan gick jag och linne ut med Kisha en stund och snackade
lite skit hit o dit, hahah ;P
Men nu ska jag berätta något väldigt intressant, jag är beronde av en låten,
eller ja låten och låten ,
men det är Robin Bengtsson som kom 3:a i idol förra året, han skämtar med
juryn, men ändå tycker jag att han sjuger den här låten så fucking bra !!
Nu ska jag gå och lägga mig ,
Puss o Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0