Dagen :)

Tjena :)
idag på morgonen så hade vi lucia i skolan,
som jag tidigare sagt , det gick väl okej,
det var 9:orna som gick lucia eller vad man nu säger ;$
men iaf efter det hade vi bild,no,lunch idrott och sist engelska,
på engelskan blev jag utslängd för att jag garav för mkt :O
men asså jag seriöst dampa på läraren , det var
christian som fick migg att typ garva så mkt att jag nästan kissa på mig,
alltså var det han som snacka men ändå fick bara jag gå ut :O
ajaj sen slutade vi och efter skolan var jag med bästavännerna jankeh och
linnea. Eftrsom min brosha skulle till åkersberga så var vi tvungna att vara hundvakt,
så vi gichk ut med kisha , broshans hund och delvis min ;P
Vi ringde Barndomsvännen Anton ochvar med honom ett tag :D
haha vi hade sjukt kul tsm :D (aa)
men sen eftr det så kom min brosha hem så jag gick och lämnade 
kisha och var ute en stund till med vännerna, men sen skulle alla
hem kl 17:30 en fredags kväll ? :O 
och nu vet jag verkligen inte vad ska jag göra ska kolla om min
brosha vill gå på bio med mig eller nåt :D
A juste imorn blir det nog ingen uppdatering eftrsom jag ska på
fotbollsläger på lindingö hela dan :)
a , juste innan jag går , hemma hos mig håller vi renovera :D
vårat hus är rätt gammalt så vi köpa nya möbler och färga om och så fett nice :D

Bilder från igår :)

så stökigt var det i mitt och syrrans rum ...
'




och så fint blev det efter att jag hade städat *stolt* ;D


a juste i torsdags satte jag och broshan upp julgranen :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0