filmkväll ;)

tjena mellan bena :D
kunde inte skriva så mkt igår,
eftrsom jag hade ju fotbollsläger i på lidingö,
det väl okej där förutom att vi hade spelarsamtal där oxå
och mina mål är:
1. Komma med i statslaget nästa år.
2.Bli mkt mkt bättre på att hantera bollen med vänster.
3.Hantera min intsällnig bra.
inte så många mål men ändå,
jaja iaf igår så ringde jag jankeh och fråga
om vi kunde sova över hos henne, då sa hon okej
så vi gjorde det eller först gick vi ner och hyrde sjukt
bra filmer ligger i topp på min filmlista jag svär ;D
hahah som vanligt hade vi så jävla kul,
vi typ flummade as mkt.
a juste från och med nu har jankeh smeknamnet chokladgris,
hahah av en anledning ;P
men filmerna var så jävla bar jag lova ni måste bara se dom.
Idag ska jankeh på julbord och jag har match mamma och pappa är hos min
brosha och hälsar på i typ skåne, så jag måste be någon att skjutsa mig eller nåt
för att matchen är på norrviken , kom gärna och kolla för att vi ska möta
en tjej som var med i sanktan alla star som jag, vi var rätt så mkt med varandra där :D
men aja nu ks avi äta frukost puss och kram svenbanan.


Den här filmen var verkligen BÄST !
så här står det på baksidan av fimen:

När femtonåriga Gracies storebror omkommer i en bilolycka,
slås hennes familj i spillror.
Men Gracie bearbetar sin sorg på ett oväntat sätt - hon bestämmer
sig för att slåss om en plats i pojkarnas fotbollslag och uppfylla
hennes brors högsta dröm. Utskrattad, motarbetad och förnedrad finner
hon inom sig en styrka hon inte visste fanns.
För Gracie vet att spelets regler kommer snart att ändras.

Baserad på en sann historia !



Har ni läst boken ?
inte jag men den här är sjukt rolig,



Kommentarer
Postat av: Linda

den där filmen e grymt bra<3

2009-12-15 @ 19:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0