förlåt.

God morgon,
förlåt för dålig uppdatering, verkligen.
men aja kommer inte ihåg riktigt vad jag gjorde i torsdags,
men igår så kom jag till skolan kl 11, eftrsom jag skulle
fixa ett nytt pass med mamma, jag tappade nämligen bort mitt
pass i spanien med sanktan, dumma jag ^^ .
När jag kom till skolan så var jag med på no lektionen i bara 10 minuter,
eftersom jag och Rickard skulle stå i köket ;)
så jävla kul asså, vi dampade på den där javla diskmaskinen, haha och typ allt
vi gjorde vara att spruta med en sån där slang man tvättar disken med innan
den åkerin i diskmaskinen ;D
ajaj efter det så hade vi idrott, och då gick vi igenom massa saker, om den här terminen och
terminen som kommer, och till sist fick vi pepparkakor och saft *mums*
Efter skolan så var jag med Astrid,linnea,jankeh :)
vi gjorde inte så mkt jag och Astrid gick till ''mammas'' och åt,
sen kom jankeh också, hon åt där så vi väntade på henne,för att vi hade ätit klart.
Men sen så ringde vi Jakke och fågade om han ville göra nåt, så han kom till
edsberg, och vi va ett tag sen så frågade jag mamma om jag fick sova
hos astrid men då sa mamma nej, shit snacka om att jag DAMPA på henne !
men så sen så gjorde vi inte så mkt mer förutom att jag och astrid sjöng så att varenda jävla
granne vaknade av att vi sjöng hihih ;$

PS: bilder från veckan kommer i det andra inlägget !

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0