Igår och idag !

hejsan ,
förlåt att jag inte skrev igår ,
men det var bara för att jag var för trött eftr matchen så
jag satt bara vid tv och vila :)
ajaj matchen vann vi med 4-1 mot Bromma FK :D
jag gjorde ett mål och dom andra målen gjorde jenny,
Som jag sa innnan jag drog till mathen så skulle en tjej
från sanktan all star vara med och spela , alltså hon
spelade i Bromma FK.
Ajaj efter matchen kom hennes pappa fram till mig och hälsade och
det gjorde cassandra som tjejen hette också :)
vi kramdes och så, innan jag drog så snacka vi lite också :D
Efter det gjorde jag inte så mkt förutom att vila vid tv:n .
Och idag så gikc dagen i skolan sådär,
jag hade glömt att idrotten var inställd så vi fick sovmorgon till halv 10,
men vad gör dumma jag jo jag vaknar halv 8 ''försov mig''
så jag stressar äter och fixar mig tar emd mig
plattång och smink till skolan eftersom jag hann inte fixa mig hemma,
så jag springer till skolan , när jag är framme går jag till
idrottshallen och ingen är där jag går till klassrummet, ingen är där.
Jo och vad händer då , jag kommer ihåg att vi har sovmorgon !
Blev så jävla piss arg !
men aja när jag kom hem så fixa jag mig och  tittade på tv tills
kl blir 9 då linnea ringer mig och vi går tillsammans till skolan.
och efter skolan gick jag hem till linnea , hon har precis flyttat ,
hennes rum var fint men väldigt stökigt ... :P
hahah aa sån är linnea ;D
men sen hade vi ca 1,5 timme på oss att åka till sollentuna C ,
för att jag ville dit, vet inte riktigt varför men ville bara :D haha
aa, men där så träfafde vi på simon ,sen gick vi in till lagerhaus (stavning?)
och kollade på massa saker , vi hittade ett par glas ögon som vi vill ha
till nyårsafton, det står 2010 :D
Vi ska nämligen kankse fira nyårsafton tsm.
Men nu ska jag plugga lite no har ett stort prov på onsdag !


Puss och kram ღ

förlåt det blir inga bilder från idag, pallar inte ladda upp dom !

Saknar spanien och Sanktan laget som fan !













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0