läxor... fyfan !

Tjena,
idag i skolan så händet väl inte nåt speciellt,
vi började med livskunskap,sen engelska och då titate vi på
'Mean girls' har sett den tusen gånger förr, men ajaj efter
engelska så åt vi lunch, matmat det bästa som finns efter fotboll ;)
men iaf eftr lunch hade vi svenska och sen musik .
På musiken fråga min lärare om jag ville uppträda med en låt
på julavslutningen , först tacka jag nej sen så sa jag kankse,
efter musiken så väntade älskade linnea på mig :)
För att jag skulle öva lite och känna hur det känns att sjung själv och
så , men allt kändes bra, men jag vet inte hur jag låter i mikrofon så
hon sa att jag ksulle få pröva på att sjunga i  en mikrofon ochs e hur jag låters
sen får jag bestämma om jag vill eller inte, föresten jag ska sjunga 'tänd ett ljus o låt det brinna'
efter skolan kom jag hem och börja plugg på en gång och tog lite pauser imellan och åt lite,
hihi =), har ett stort no prov imorn , om jag får VG eller MVG så kommer jag få en liten
present av morsan och broshan.
Men nu ska jag fortsätta plugga.

Puss o Kram

Jag älskar dig över allt annat
Storebror !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0