Lucia -.-

Tjena
ska till plugget snart vi börjar 20 över 8 tydligen :)
okej igår så hann jag att städa rummet på typ 20 minuter ,
det fan ett mirakel (aa) , mohahah :D
sedan efter det så gjorde jag so läxa,
det är fan kul jag gillar so.
Eller jag gjorde min läxa när det var reklam i
mammas pojkar, igår var det final och till er som
sett programet , Bobby valde julia :O
fel fel fel  val !
Aja sen eftre programet så gick jag och duschade,
Sen skulle jag egentligengå och lägga mig men jag ville,
att någon skulle göra flätor på mig, kan inte själv :$
men iaf min syrra palla inte,mamma sov, och pappa
kunde inte, så det var min storebror som var kvar ;D
hahha aa , han gjorde flätorna på mig inte för att han var så grym men jaja :)
men sen kunde jag inte somna så jag satte mig vid datan och gick in på
tv4.se och där läste om hur det gick för paren i mammas pojkar och
så tittade jag på hurd et gick för julia och bobby , så här sa han:


''Det började när Bobby bestämde sig för att flytta upp till Stockholm.
- Jag sökte upp Julia men hon var jättesvår att få tag på. Jag ringde och ringde
 men fick inget svar och när jag till slut nådde henne var hon med en annan kille''

:O
Men  nu ska jag te plugget som sagt, idag är det typ lucia i kyrkan -. -
har aldrig riktigt gillat att kolla på det.

PS :bilder kommer eftr skolan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0