Ny blogg :)

Hejsan :)
Som ni ser så har jag fixat en ny blogg :D,
jag tror inte jag kommer byta blogg igen... hitills iaf,
Idag är jag hemma från skolan p.g.a att jag har lite febor och så.
men jajaj ska berätta lite om mig själv :)

Jag heter Nono Nader och är 13 år,
fyller år den 26 oktober.
Jag är 1.55 cm kort... -.-
och väger 49,5 kg.
Jag har 4 syskon, 1 syster och 3 bröder :)
Och själv så är jag minst av alla -.-'
Jag går i 6:an fast jag är 96 , men det är bara för att jag
började ett år försent.
Jag har spelat fotboll i 3 år,mitt lag heter Sollentuna united,
ska kanske byta lag snart... tror jag :)
JAg har nummer  17 dessutom ;D
Eftersom jag går i 6:an så är dom flesta av min vänner 97:or ,
så när jag precis hade börjat på fotboll så spelade jag med 97:orna,
men nu har jag bytt till 95:orna.
Jag var även med i sanktan all stars förra månaden,
vi fick åka ner te madrid och och spela fotboll och så ,
berättar mer om det lite senare.
Jag då fortsätter vi, Mina 2 allra bästavänner är Linnea och Jankeh,
vi har snart varit bästavänner i 5 år :D
Jag kommer inte åp så mkt mer ... :P
men undrar ni nåt så är det bara att kommentera.

/Nono Nader #17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0