opps !

Hejsan alla,
ojoj nu var det ett tag sen jag skrev,
men har förklara jag lite om veckan jag inte skrev :)
bilder kommer imorn tror jag.

Måndag
Skolavslutning + sjöng med sandra
i kyrkan :)
På kvällen blev det en av Freddy Kruger filmerna
med bästisran linnea och jankeh ;)

Tisdag
Åkte till stinsen med jankeh :)
Sedan blev det en av Freddy Kruger filmerna,
filmerna är i 7 delar :)
Och på kvällen åkte jag på kryssning med familjen och
min morbros familj :)

Onsdag
Kryssningen :)
Fick reda på att min morbror håller på att
utbilda sig till fotbollstränare,utbildningen är i 6 nivåer tror jag eller nåt,
när han klarat av alla nivåer är han en utbildadtränare, men för killar.
hans söner, mina kusiner alltså,är killar
och han vill bli deras tränare när dom börjar på fotboll :)
Lavie är den äldsta, han är 4 år och Delano är 2 tror jag.
men vet ni vad det bästa va allt är ?
Jo han kommer träna mig officellt ''utanför'' laget :)
har alltid velat ha en egen tränare :D 

Torsdag
Julafton :)
Firade med min, morbrors och mosters familj ;D

Även om vi egentligen inte firar jul , eftersom min familj
är muslimer. men vi gör det for min skull :)
är man bortskämd eller bortskämd ;p
haha nej bara skämta.

Fredag
Satt vid TV:en och sedan vid 5 tiden fixa
jag mig och vid 6 drog jag och storasyrran in till stan,
vi gick på bio med några andra.
Vi tittade på
'old dogs' skit bra :)
ojoj glömde nästan det viktigaste, jag och syrran fick en
försenad julklapp , nämligen en bärbar dator ;)



aa det var allt, ska försöka ladda upp bilderna imorn.

natti natti :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0