Stinsen med linnea :)

tjenare,
ska snart tvätta bort sminket,
ta ut linserna, borsta tänderna och sätta på fuktkräm :)
Men innan det så ska jag berätta lite kort om dagen.
SKolan var inte så speciell förutom att jag glömde mina skåpnycklar,
så jag var tvungen att gå runt med min väska hela tiden -.-'
och sen efter skolan så gick  jag med linnea te stinsen.
köpte Fuktkräm från L'Orela paris och basiron - mot finnar.
aa och sen efter det så delade vi ut United klubbtidningen i sollentuna,
haha sjukt kul med celine och mimmi , efter att ha delat ut flera tidningar så åkte vi
till burger king och köpte pommes och dipsås, ahah tjockisar :D
men nu ska jag göra allt som står i början, tyvär blir det ingen bild för att
jag skriver från broshans dator .
/puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0