tis,ons,tor,fre, och lördag

Hola !

förlåt att jag inte har skrivit på ett tag emn har verkligen
verkligen inte haft tid.

Tisdag:
gick ner till frisören där jag klippte mig, tunna håret
och noppa mina ögonbryn :)
sen träning.

onsdag:
var med Linnea,Jankeh och Tugba :)
vi tittade på skräckfilm hos linnea ;D
skit kul men jävligt läskigt höll på o skita på mig asså !

Torsdag:
Österåkercupen i åkersberga
vi kom 2:a.

Fredag:
vilodag, behövde inte gå på träningen,
så spenderade dagen med familjen .

lördag: 
Match mot karlbergs F 94/93
på bosön (utomhus)
vi vann med 5-0 

Söndag (idag):
match mot bällinge vid 12 tiden,
på bosön (utomhus) .

wish me luck !
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0