----

Hur bor du: Ett rum :)
Brukar du komma i tid: jupp
Hur lång är du: typ 1,58
Kan du laga mat: nej, men jag kan steka ägg :)
Vad har du på dig just nu: shorts och en stor tröja (pyjamas)
Har du någon fobi: trånga utrummen
Hade du en bra kväll igår: nja,gjorde inget speciellt.
Vilket är ditt senaste inköp: julklapp till mamma
Din favoritdryck på morgonen: mjölk eller apelsinjuice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: yes
Vad hade du sönder senast: kommer inte ihåg
Vem snackade du med senast: min syster
Varm favoritdricka: gillar inte varma drycker.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten / Fanta
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet inte
Saknar du någon just nu: om jag gör -.-'
Vad ska man göra för att få dig irriterad: vet inte fråga mina kompisar :)
Intressen: FOTBOLL
Senaste person som ringde dig: mammi
Vad drack du senast: vatten 
Vill du ha barn: aa
Längtar du till din nästa födelsedag: Jaaaa
Har rakat dina ben någon gång: yes
Är du sugen på något nu: nej
Använder du hudkräm: ja
Micro-pop eller poppa själv: poppa själv
Brukar du baka: nej,
Röstade du i det senaste valet: fick inte
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nej
Vilken låt lyssnade du senast på: mariah carey - bye bye
Har du pengar på mobilen: YES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0