Jag vill ha en tatuering !

Japp, fyfan va snyggt det är,
jag vill helst ha en på sidan av magen, alltså på revbenet
men det lär ju göra svinont !
Pappa kommer säkert gå med på det, men mamma, kommer säkert avbryta mig så fort ordet *tatuering* kommer upp i ämnet.
Jag vill inte ha den nu utan när jag blir 16, alla mina andra syskon tatuera sig vi 16 år åldern,
förutom min syster, som inte har nån tatuering alls.

Men allvarligt jag vill verkligen, vad tycker ni om tatueringar ?



typ en sån tatuering vill jag ha, så jäkla snyggt !
men hahah definitivt inte samma text !


Kommentarer
Postat av: Ida

vill också ! sååååå snyggt :o hahah & sexigt :D hahhahahahah ;Öööö

2010-12-23 @ 20:23:36
URL: http://ffotbollsbruuden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0