Fredaaaaag ! ;)



Heej !
äntligen är det fredag,
shit trodde det skulle ta evigheter tills fredag skulle komma.
aa men idag i skolan skulle det egentligen vara 4 lektioner innan
vi skulle äta lunch men´istället så blev det 2 lektionr.
Första var SV sedan var det BILd men då var lektionen inställd, sen så hade
vi No och efter det så skulle vi ha B-språk och jag har spanska, men så
alla att vi hade inställd lektion, emn så skulle vi tydligen ha spanska med 6A.
Och när vi had ebörjat så sa deras lärare att vi pratade för mkt att vi vi fick gå ut :O
men hur som helst sen åt vi, sen idrott och Engelska.
Efter skolan drog jag hem till jankeh och sen till mig:)
efter att ha varit hos mig så drog vi till linnea där även karin var också,
ja vi gjorde inte så mkt speciellt där, sen gick karin hem och vi andra tittade på film
''Kung fu panda'' så jävla grym ;)
och nu är jag hemma och tittar på film vet inte vad jag ska göra imorn,
linnea och jankeh drar till bosön med laget .
så vi får se vad jag ska hitta på  :)

Puss o Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0