laaat -.-'

tjena bloggen,
igår så gjorde absolut inget annat än att
bara ligga i sängen och titta på TV,
men det var faktiskt riktigt bra filmer igår på tv :)
jag som är idrott tjej och allt det där haha snacka om att vara lat .
Men hur som helst idag så hade jag träning och vi provade även
våra nya fotbollskläder med laget, vi har fått en ny kllektion av kläderna ganska
fina faktiskt :),
Träningen gick helt okej.
a juste kommer ni ihåg att jag snackade om att spela med pojkarna,
jo, min tränare kom fram ttill mig idag efter tränigen och sa att han
skulle snacka med ´Mikael (micke) Thorstensson som är chef över pojkfotbollen i
Sollentuna United, han spelar även i AIK ;D men hur som helst efter att Patrik ( min tränare )
har snackat med micke så får vi se om han tycker det låter okej. vi får hoppas ! 
men nu ska jag gå.

Puss o Kram 



inte bästa bilden, men det här är Mikael Thorstensson ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0