SOVMORGON ;)

Tjena alla sötnosar !
idag så var allt i skolan helt normalt,
förutom att jag dampade på min ''extra'' matte lärare,
hon är helt sjuk, men vi hade oxå inställd lektion i slutet ;)
aa, sen så var jag hemma efter skolan, men för ca 1 timme sedan så var jag nere
med jankeh och köpte matsäck tills imorn då vi på idrotten ska åka långfärdsskidor,
så vi ska ha likosm en liten matsäck med oss.
och imorn har vi sovmorgon jippie ;D
aja nu ska jag gå.
a juste funderar på att ha frågestund va tycker ni ? ;)

puss o kram

can i say us...anymore?


Kommentarer
Postat av: elin

roligt att du vill vara med , men tyvärr så måste du skriva ett inlägg om tävlingen.. :)

kram <3

2010-02-10 @ 21:11:05
URL: http://mellansyyster.blogg.se/
Postat av: Michelle' som älskar Nono §

haha, vem har gjort bilden? ;D <33

2010-02-14 @ 13:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0