Dålig uppdatering

Hejsan alla söta,
det var ett tag sen jag bloggade senast,
förlåt för jätte dålig uppdatering.
Jag har haft tid men jag har inte orkat.
Det har hänt rätt så mkt dom dagarna jag inte har bloggat.
Jag har fått linser,
titta på ''New moon'' äntligen
typ bråkat med linnea o jankeh
har för en gång skull börjat samla pengar,
träningarna är igång igen.
Ni kanske undrar varför jag ''typ'' har bråkat med dom ,
jo, jag vet inte riktigt om vi har bråkat men det som om
dom gör det mesta själva och inte behöver  mig, iaf så som det ser ut just nu.
Vi hade förra sommarn nästan bestämt att vi skulle åka till grekland eller spanien
den sommarn, men så helt plötsligt härom dan betämde dom sig att åka till usa i stället utan att ha
frågat mig om jag vill åka dit eller inte, vi skulle ju betämma allt det här tillsammans, och dom bestämmer
helt själva att dom vill åka dit och så ska dom göra det också.
Tack för att ni betämer det utan mig  !
Och jag vill inte åka dit för att får inte åka utanför Europa med min kompisar, och självklart är en vuxen med,
och ****** nu har du nåt att kopiera, som du gjorde med förra texten i min förra blogg.
Shit asså,
ajaj men nu ska vi inte snacka om bråket.
Igår så var jag med michelle och tittade på ''New moon'' den var SKIT bra !!! ;D
Iadg när jag vaknade gick jag in på lagets kalender och så att jag hade missat 3 -4 träningar, katastrof !
Och idag är det den sista träningen innan cupen i över imorn ... :S
Gud, nu måste jag skärpa mig !
aja ska gå nu.

puss o Kram !



Jag litade på dig, trots att jag var osäker ,
så fort jag vände ryggen, så svek du mig !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0