Skola imorn ?

tjatja
okej, nu var det sjukt länge sen jag skrev,
men jag ska försöka att skriva dagligen - igen :)
asså just nu har jag ont i hela kroppen, jag har nämligen
varit på cup.
Vi åkte igår på morgonen vid 11 tiden, när vi var framme så
packade vi upp våra saker eftersom vi skullle sova över.
men efter att vi packat upp allt så åt vi, och sen match vi vann med 3-0 , då
jag även blev ''matchens lirare'' och fick en tröja :D
efter det så var i korridoren och gjorde mass saker medans middagen skulle vara klar
a juste vi sov i skola oxå.men iaf sen blev det 2 matchen i gruppspelet
och det måste ha varit den värsta matchen i mitt liv !!
vi förlorade med 2-1, så här började det,
i första halvlek så ledde vi med 1-0 efter att jag hadde gjort mål, och
sedan i slutet av andra halvlek lyckades dom att göra 1-1 men när det var
20 sekunder av matchen så kom en tjej springande med bolle till vänstra hörnsidan och
sköt ett skot innåt, då bollen var för högt upp nådde inte klara
upp till bollen och jag stog bakom henne och täckte målet så tog jag ner bollen men
snubblade på bollen så det blev ett självmål -.-'
men hur som helst sen den 3 matchen blev av kl 00:40 vi
vann den med 1-0.
idag på morgonen så spelade vi kvartsfinal i A-slutspelet
vi förlorade med 1-0 .
Då var vi tvungna att åka hem , så vi packade ihop och åkte hem.
och några timmar efter att ha varit hemma så märker jag att jag har
glömt min mobil i min tränares bil, så jag ringde honom och han ska ta med sig den till träningen på
tisdag.
Men nu ska jag kolla ifall min syster kan noppa mina ögonbryn ;P

Puss o Kram


Sjukt  bra låt !


Kommentarer
Postat av: ida

du är grym ;)

2010-02-01 @ 18:52:51
URL: http://ffotbollsbruden.blogg.se/
Postat av: Nono

nej ida du är grym :)<33

2010-02-05 @ 21:36:13
URL: http://fotbollsgaleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0