Sleeping over ;P

tja tja bloggen.
sorry att jag inte har bloggat på ett tag,
men har inte pallat.
Men idag så har jag varit hemma och tittat på film,
sedan vid 4 tiden kom jankeh och vi var med varandra + att vi
tittad på en film som kom på 4 fett bra den hette typ ''stormbreaker'' :D
Killen var så jävla snygg ! ;D haha
Men iaf sen var vid med Anton och felipe även kallad ''ippe'' som jag och jankeh säger :D
Ojoj nu glömde jag att säga vad rubriken handlar om jo jag ska nämligen sova över
hos jankeh idag fett nice, haha vi har redan börjat flumma :D
Vi har ätit massor med godis och sedan blev det thai mat, mmmmm favorit mat just nu !!
så jäkla gott.
Men aajuste vi skulle ner till filmkedjan och hyra film, men då var det stängt.
och vi titta på knappt halva ''The dark knight'' och vi tröttnade, så nu ska vi  titta på
en film som vi hitta på datan på nån online shop eller nåt ?!

Ps: i nästa inlägg som jag gör snart kommer det komma minnes bilder
från jankehs dator måste bara lägga upp dom ;D
Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0