Hål i örat imorn :D

tjenare
Jag,linnea,jankeh och karin hade det verkligen sjukt kul i tisdags på grönalund.
Ska kankse dit igen med familjen innan skolan börjar igen.
allvarligt så längtar jag till skolan en anning ;)
inte liksom att sitta och titta ner i en bok och skriva och så men liksom vännerna,
eller ja rättare sagt min nya vänner jag ska juh byta skola :)
Förresten imorn kankse jag ska ta hål i örat , jag har tagit 3 hål på varje öra förut,
men så fort jag tog hål så svullna örat upp, och blev inflamerat och så,
doktorn sa att jag skulle vänta några år innan jag tog hål igen,
och nu har det gått 4 år sen sist.
Jag hoppas verkligen hoppas att örat inte svullnar upp.
Nu ska jag fortsätta titta på film.


Om dom ''normala'' hålen jag tar imorn inte svullnar upp
kommer jag ta hål här oxå :)



(bild tagen av ida, härlig blogg hon har www.ffotbollsbruden.blogg.se )

/puss


Kommentarer
Postat av: ida ;D

hihi taack nono :D din blogg är härlig den med :)<3

2010-07-30 @ 17:09:23
URL: http://ffotbollsbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0