Dina dåliga ursäkter fungerar inte längre... -.-'

tjeena !
Igår så var jag nere vid bryggan med ett par härliga männsikor och bada,
riktigt skönt assåå, blev faktist en anning brunare ;)
vi börjde halv 09:25 och slutade 10:45 :D
men hur som helst på kvällen så ringde min tränare och frågade om jag kunde
hoppa in med 97 och spela med aik, för att det var många skadade,
och så självklart säger jag ja, men tyvär blev det förlust med 3-0, men
jag måste erkänna,jag är verkligen en jätte dålig förlorare, så visst
jag kankse skyller på domaren ganska ofta, men den här gången var han verkligen blind !


Nog snackat om det. Idag på engelskan fick vi se film, eller ja halva för att vi hann inte se hela
men vi ska andra halvan ska vi se på tisdag, filmen heter ''save the last dance'' , rekomenderas verkligen !
efter skolan så gick jag ner till sportfältet med ellinor,tilda och jankeh , där nere mötte vi simon, ahahha
sjukt kul på vägen till sportfältet orkar inte förklara menmen... (=
sen hade träning, en väldigt ovanlig träning, med bara 6 spelare ;O
men ska fortsätta titta på finalen av talang.

Michelle du är en av dom få som förstår sig på mig, jag älskar dig !

(brist på bilder p.g.a att jag skriver från min brors dator )

                                                            

Kommentarer
Postat av: Michelle

jag finns alltid här för dig, nono :) <3

2010-06-05 @ 11:31:33
URL: http://miqs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0