Fy på dig Nono ...

Godmorgon alla underbara !
haha själv har jag inte varit så underbar,
förlåt att jag inte skrivit på ett tag men har verkligen inte hunnit,
jag gör det hela kortfattat :

Vandringen
Haha det var ju sjukt roligt, vi typ gick 1 mil eller nåt -.-'
haha när vi stannade för att äta, så körde jag,Joakim,Jakob och några till raptävling :)
sjukt kul, och jakob JAG vann :D
Sen på kvällen grillade vi och några spelade fotboll andra klädpoker, klart jag spelade fotboll
kläderpoker...inget för mig :S.
Nästan alla i klassen bodde i en stuga medans vi och typ 7 andra bodde i tält.
Jag delade tält med linnea,jankeh och karin hahah snacka om flumm på kvällen ;D
Sen på morgonen vaknade vi en vatten pöl som var typ 10-15 cm !
vi åt frukost och sen så åkte vi hem.


orkar inte skriva så mkt mer,men jag hade skolavlutning i måndags och så var jag på stadslagläger ;D.

bildBOMB kommer senare.
/puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0