I wanna be a billionaire, so fucking bad !

Hejsan !
igår så hände inte så mycket speciellt,
gick ner till sportfältet med Michelle och tittade på Linnea och Jankehs match,
Matchen blev  1-1 tror jag. Sen så stannade vi och tittade på Killarnas match som var precis
efter Linneas. Dom jätteduktiga speciellt, Rickard,Marcus,Niklas och Oskar L.
Men jag och Oskar L var överens om att jag var bättre än honom hahah ;D
men så är livet Oskar , haha nej bara skämta.
Men sen så var jag,Ellie och Simon kvar nere på sportfältet ett tag, sen så gick alla inklusive mig :D


Idag så gick jag Ellinor och Jankeh till stinsen,
där jag köpte en klänning från Gina tricot, riktigt fin :)
Jag åt även på burger king (tjockisss).
Jag hitta inga skor i stinsen, så vi åkte till sollentuna C.
Ellinor föjlde inte mde in till centrum,utan drog hem.
På väg in till centrum så såg vi Linnea och Niklas, hälsade lite snabbt och gick sedan in
för att försöka hitta ett par skor men nejnej dom sk inte finnas där, så vi drog hem istället.
Mamma ska gå och kolla om hon kan hitta ett par fina imorn , jag kan inte följa med henne för att jag har match.

Bilder på klännigen kommer senare :)


/Puss


Kommentarer
Postat av: Niclasrebekka

Lovely site keep it i will be back that you.

2011-10-18 @ 09:51:20
URL: http://niclasrebekka.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0