vinst 1-0 .. igen :)

tjenare !
Ni kankse undrar varför jag skriver så här sent, och om jag inte borde
sova nu , men jo så här är det imorn har jag skola från 09:25 - 12:00 :)
efter det ska jag och typ 6-8 till ner till bryggan och bada :) ska bli kul !
Dålig uppdatering idag, vet -.-' men dagenhar varit så här:
på slöjden blev jag klar med ett halsband jag höll på med.
På matten hade jag prov, tror det gick ganska bra :)
På idrotten, var jag Linnea och Jankeh '' ledare'' sådär, inte jättekul.
Men sen hade vi håltimme, då gick jag,linnea,karin,jankeh,emilia och elin till bryggan och bade, skitvarmt ;)
Sen hade jag No , sen slutade jag då sprang jag hem åt snabbt , hade väldigt bråttom,
eftersom jag slutade 15:00 och cissi skulle hämta mig 16:20 för att vi skulle åka söder om stan och spela match,
mot Hudding , vi vann med 1-0 , väldigt braa lag faktiskt men tränaren var grymt läskig ... :s
Ska börja krypa ner i sängen nu skriver mer imorn.


Halsbandet jag gjorde, fin ?
 

ELin och EMilia :)


/Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0