rubrik?

tjenare :)
har precis stor städat i mitt rum :)
riktigt fräscht känns det att sitta i rummet nu :D
men igår hann jag inte skriva efter min och Linneas kvällsprommenad,
 vi pratade verkligen om allt och inget, ( skönt att prata ut ).
 När jag kom hem tänkte jag skriva men då titta jag på filmen ''förtrollad'' riktigt bra och rolig :).
 Sen så ringde michelle vid 10 tiden och då gick jag ut med henne och Joanna ett tag.

aa men dagen igår var verkligen sjukt lyckad, först var jag på rösjön med frida,
sen drog vi hem till frida och då ringde vi angelica och tugab men dom  skulle till rösjön så jag drog med dom
till rösjön... igen hahah , shiit asså det var verkligen sjukt roligt, hahah.

Sen gick jag hems skulle gå ner till sportfältet men alla som var där gick hem då ,så jag var hemma och lyssna på musik och så. Men ska fixa mig nu, ska gå och kolla på linneas match nere på sportfältet.






 / Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0