vandring tills på fredag :)

hejsan, ska snart på match nere på sportfältet, mot bollstanäs.
det här kankse blir mitt sista inlägg tills på fredag, för jag ska nämligen
på vandring med klassen, ska bli riktigt kul.
Linnea har tält så jag,Jankeh,Emilia, Karin och självklart linnea själv ska sova i den :D
Men jag lägger upp vad jag och mamma köpte i sollentuna efter skolan,
så får vi se ifall jag hinner skriva ett inlägg i kväll efter matchen, annars får ni uppdatering på
fredag.



Vattenflaska och en kåsa.


Klänningen jag ska ha på skolavslutningen ;)


Ett par jättesöta shorts från cubus :)


Myggolja och tandkräm.



/Puss

                                        

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa när du har klänningen på dig !

2010-06-14 @ 23:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0