5 mars 2010

hejsan !
Idag på morgonen så var jag, linnea och jankeh ute i snön
det var väll så där vi var bara ute i typ 1,5.
senn blev det kallt och vi gick hem linnea te sig,
jag och jankeh te mig :)
sen så gick jag och jankeh te michelle och var med henne,
vi satt mest och pratade och lyssna på musik.
men här kommer ett klipp från en 3-åring som gråter över
Justin Bieber, så gulligt, sen så får hon träffa honom :)
han är bara för underbar :D

puss o Kram

första videon går inte att ladda upp på bloggen,
så ni får klicka på länken här nere.
det är här 3-åringen gråter.

http://www.youtube.com/watch?v=dTCm8tdHkfI&feature=related

Här får hon och hennes familj träffa JB.



Här är bilderna från idag :)







Kommentarer
Postat av: SNESON

JUSTIN BIEBER ÄR FAAN SÖTAST MED SMÅBARN!!

SÖTASTE EVER!!<3

2010-03-10 @ 17:56:10
Postat av: Sigbjornstine

Very well done. I enjoyed the site.

2011-12-08 @ 13:49:39
URL: http://sigbjornstine.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0