förstörda knän ?:s

hejsan, skrev inte igår..glömde.
men igår hade vi match mot Österåker IFK
vi vann med 4-1, gjorde inget mål, men var jävligt
nära 2 gånger, men såklart så ska bollen skruvas
mot stolpen båda gångerna -.-'
men iaf sen idag så hade jag träning vid 4 tiden men
linnea hade träning kvart över 3 så jag hänkade ner med henne vi lirade
lite sen började hon sin träning och jag tittade på lite,
sen gick jag till klubblokalen fär vi hade spelarmöte innan träningen :)
men nu... åter till rubriken, mina knän .. asså det känns som om dom är helt förstörda
mamma o jag kanske ska gå och kolla på dom imorn, vi får se.
hoppas det inte är slatter iaf.
men nu ska jag lägga mig är riktigt trött.
puss o kram



Jag älskar er till döds! <3


Kommentarer
Postat av: SNESON

HAHA!! Barbie och Gangsta!! <3

2010-03-15 @ 15:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0