Tokio Hotel !

godmorgon,
vaknade för några timmar sen men
orkade inte skriva då, men när jag vaknade så satt jag och som
vanligt och lyssnade på Justin Bieber, och sen så gick jag ut med Kisha
en stund, när jag kom hem så åt jag frukost snabbt och satte mig vid datan
och fortsatte att lyssna  JB.
Men nu till rubriken, idag kommer tokio hotel te sverige,(konsert alltså)
även om jag inte gillar dom lika mkt som förut så är jag
självklart lite ledsen att jag inte ska gå. Dom skulle komma för 2 år
sen, och jag skulle gå med linnea och hennes kusin, jag och linnea var helt
sjukt galna i dom, men sen så blev konserten inställd för att bill skulle operera
stämbanden/et. Sen dess har jag inte gillat dom lika mkt ... :/
puss o Kram



Kommentarer
Postat av: ida / :D

tokio hotel är grymma :D

2010-03-04 @ 14:03:44
URL: http://ffotbollsbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0