upps !

hejsan !
kunde inte blogga idag för att
jag har inte varit hemm så mkt,
först var jag i stinsen med linnea,jankeh och elli.
Sen träffa jag min morbror i bussen påväg hem, så
istället för att gå hem te mig så gick jag hem till honom,
och där hade han fru gjort middag så jag fick äta där :)
men sen så var jag meed kusinerna ett tag, dom är 3 och 4 år :) skit gulliga.
men sen vid 9 tiden gick jag hem, och så tittade jag på film.
men nu sitter jag här och gissa vad jag lyssnar på ?
haha så klart Justin Bieber  ;)´
jag absoult älskar honom !
men hur som helst vet inte riktigt vad jag ska göra nu men
här kommer några bilder som jag snor från linneas blogg :P
puss o Kram







cool bild va ?




ignonera ansiktet titta på klänningen, urgullig !



linnea elisabeth eriksson i love U bästavän !



och självklart ska sötnosen vara med  ;D <3


Kommentarer
Postat av: tugba

vad heter linneas blogg? :)

2010-03-06 @ 12:45:10
Postat av: Nono

www.sneson.blogg.se

2010-03-06 @ 21:11:02
URL: http://fotbollsgaleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0