Fredag,lördag och söndag.

Tja !
Har inte skrivet under helgen, delvis för att jag inte orkade
och delvis för att jag inte hann.
men idag så gick jag inte till skolan för att jag var sjuk.
stanna hemma hela dagen :/

Fredag: (valborg)
Skolan slutade kl 12.
sen träning, efter det så frågade jankeh om vi skulle ner te brasen vid badberget,
men jag hade ingen lust, tråkiga jag, veeet -.-' !

Lördag:
Inte mkt då heller, var med jankeh, matilda och bibbi på morgonen
sen hade dom match och jag drog hem, sen kom broshan och han barndomsvän
Amanda och hämtade mig, vi skulle köpa ett par fotbollskor te mig, för åkte vi te stinsen,
men där hittade vi inget, sen så åkte vi till barkaby och där hittade vi ett par addidas skor :)

Söndag:
Det var länge sen jag hade så kul som den dagen :)
Först så hade jag match vi vann med 3-0.
sen drog Jag, angelica,frida,tugba,jankeh och joanna ner te badberget och hade sjukt kul
hahah aa med en massa flumm och bilder, bilderna kommer en annan dag.
a juste perversen väntade i porten när jag kom hem, skitläskigt.
Ni som var med fattar... :/

Men nu måste jag fortsätta göra läxan.

En bild från söndags !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0