Fribergaskolan !

tjenare !
Idag har jag inte gjort så mkt speciellt i skolan,
förutom att vi slutade kl 13.10 :) SO/SV blev inställd.
sen så ringde joakim och oskar och frågade om vi ville gå ner till sportfältet,
så vi gjorde, lira lite fotboll och så :)
sen så gick vi hem, jag själv gick hem och åt, antar att dom andra gjorde oxå det (?)
men efter det så gick jag till linnea och vi försöket få upp tältet
vi ska ha när vi åker på vandring med klassen den 10-11 juni ;)
men iaf , haha vi var juh bääst, visst linnea ?
Ajust jag har sökt in till fribergaskolan, ska gå på öppethus imorn, med rickard som oxå
ska börja där :D vill verkligen lämna linnea och jankeh men jag verkligen hatar den skolan jag
går i nu.


( hahah sjuk bild)

Om jag så är en flera mil ifrån er, så ska ni vet att jag aldrig aldrig glömmer er.
jag ÄLSKAR er <3



Kommentarer
Postat av: SNESON

japp vi var bäst!! <3

Men jag tror och hoppas du har skrivit fel, De står:

Vill verkligen lämna linnea och jankeh?? :S "/



Jätte fin header förresten :) <3

2010-05-25 @ 14:51:38
Postat av: Jankeh

hahah såg det också :) <3

2010-05-25 @ 15:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0