Övernattningsparty !

Hejsan alla söta !
Har precis duschat, känner mig så frääääch :D
Hade som sagt match idag mot Bele barkarby med 97,
vi förlorade med 2-0 -.-' , men innan matchen så åkte jag och linnea till sollentuna och köpte bikin,
linnea köpte två överdelar och en underdel, jag själv köpte en hel ;)
men jag tittade på gina tricot hemsida och hittade jag ett par finare, men ska kolla om jag ska byta
som jag köpte och köpa dom på gina tricot eller så köper jag båda :D
Men imorn ska vi springa rösjön runt med skolan, oh neeeeeej !
efter skolan ska jag till sollentuna och köpa en present till joanna, sedan
på träning , ska gå tidigare från träningen för att jag ska på  övernattningsparty hos joanna
med Linna, Jankeh,Michelle och Jossan, joanna är moster till Jossan :)
Ska bli sjukt kuuuuul !
men ska lyssna på musik och ladda lite inför imorn !


(gammal bild )

/puss


Kommentarer
Postat av: Joanna

Nej, jag är låtsasmoster inte riktig moster :P <3

2010-05-27 @ 22:25:02
Postat av: Nono

haha men same shit :D <3

2010-05-28 @ 08:23:23
URL: http://fotbollsgaleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0