Snart film :)

dålig update, vet men hursom helst.
Hej förresten, tänkte berätta lite snabbt om dagen,
ska snart se på film har redan missat lite av filmen ,
Idag så skulle jag,Linnea och Jankeh hålla idrottslektionen, men eftersom vi inte
hade lämnat planeingen om vad vi skulle göra och så, så fick vi inte hålla i lektionen ,
haha snacka om att linnea och jankeh fick damp :D
sen efter skolan så, var jag med Linnea och Jankeh, vi drog te ica och köpte glass och choklad,
hahah shit va flummiga vi var. Vi gick ner till sportfältet och träffa på Joakim haha stog coh snacka med honom
i typ en halvtimme och skämde ut honom, stackars lilla Jocke ;D
Sen påvägen hem så ringde vi honom och  jag snaka med honom i en halvtimme, haha
typ bara om fotboll , fotbollsnördar vi e jocke , visst ? :p
men nu ska jag titta på filmen, imorn har jag sovmorgon , yeeeees !

Hahah hade lite tråkigt på NO-lektionen ^^






/puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0