Börjar om !

Hejsan !
Oj va länge sen det var....
Tänkte börja om med bloggningen, saknar det en aning :)
Men det tänkte kortfattat säga vad som hänt då jag inte har skrivit.

Vi förlorade mot Boo i semifinale, 4-0
jaa , vad ska man säga vi spelade uselt.

Men som tröstpris fick vi åka till England med laget,
det var sjukt kul vi spelade matcher, tränade med arenal tränare (damsektionen)
och självklart massor med shopping.

Jag har även fyllt år :)
fick massor med presenter, och såklart hade jag party,
det var juh faktiskt grymt kul, bilder kommer efterhand.

Jaa, det var sådär kortfattat.
Ska snart titta på EMA'S , Justin Bieber är nominerad i 3 katogorier ,
 och jag är säker på att han minst tar hem 2 av dom :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0