Freedaag / Niklas påväg hit.

Fyfan va veckan går fort, synd att dagarna inte oxå gör det -.-'
men iallafall dagen var hyfsad.

VI har idrott som sista lektion på fredagar så jag,linnea och jankeh brukar gå hem med
idrottskläder på eftersom vi bor ca 10 min från skolan,
Hahah och idag när vi var på väg hem så stannade folk och bilar och bara glodde,
tänkte att vi var helt sjuka säkert, vi hade shorts på oss i minusgrader, hahha
så sjukt kul.

Niklas kommer till mig vid kvart över 7, sedan så fortsätter vi vidare
till sportfältet för att se linnea och jankehs match, ska bli kul att se på.
men ska börja klä på mig måste smsa niklas och fråga om det är kallt ute...




KISHA, jag saknar och älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0