I like it my way.

Tjenare bloggen !
Kom precis ut ur duschen, sorry att jag inte har skrivit idag,
men hann inte. På morgonen trodde jag vi hade sovmorgon,
men sen så skulle det tydligen vara sovmorgon nästa vecka.
Så jag sprang till linnea sedan vidare till skolan.

På hemkunskapen idag så hade vi ju, som jag tidigare har sagt prov,
det gick faktiskt ganska bra, trots att jag var grymt nervös innan :)

Ja juste, Erik och Mackan var i vår skola, dom spelade in när 9:orna skulle packa presenter,
till typ nåt barnhem i lettland , programmet kommer ut i januari eller nåt, den heter 99 saker man måste göra innan man dör, typ nåt sånt.

Sen så hade jag teknik-fys träning i häggvik.
pluggade innan det så det blev så tight att jag inte hann skriva.

Haha kolla vilken bild jag hittade på Justin, busunge :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0