Utkast: Nov. 22, 2010

Hejsan kom hem för några timmar sedan,
Idag så hade vi jour i skolan, först skulle vi hjälpa vaktmästaren usch säger jag bara,
nej men asså vi skulle tömma papperskorgen och sätt dig en ny påse, haha jag höll bara i ''svarta påsen'' medans Jankeh fick
tömma och Vendela fick håll i påsen som var full :)
Papperskorgen som var närmas slöjden spara vi till Niklas F och Christian som hade efter oss,
haha den var överfull med hundbajs påsar, undra om dom tog den.. hmm ? ;O

Sen så i slutet av dagen så hade vi idrott, jag hade glömt kläder,
men Lollo hade som tur extra kläder som jag fick låna,
hahah under idrottslektion så hade vi en rapp tävling,
jag och matilda mot linnea,jankeh och Emilie :)

Min och Matildas rapp :
Jag gav dig en kaka du gav mig en saga :)

Linnea,Jankeh och Emilies rapp :
Du gav mig en kaka,
men du tog den tillbaka .

Ni måste hålla med om att våran var bäst ? :)
Om inte, det är bara jag och Matilda som fattar det hela ;D

OBS ! Inlägget skulle komma upp igår.


Kommentarer
Postat av: sneson

min jankeh och emelies rappp va bäst ;D

2010-11-25 @ 16:35:31
URL: http://sneson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0