Nu bloggar jag igen :)

hejsan, fyfab va länge sen det va.
Och ja nu ska jag inte hitta massa ursäkter om att jag inte hunnit,va för trött,glömde o.s.v.
Helt enkelt så ville jag inte blogga på ett tag,men nu ska blogga så mkt jag kan.
Och nu gör vi det här enkelt så alla vet , jag bytte som sagt skola till fribergaskolan,
men jag bytte tillbaka.
Men nu skiter vi det , idag är jag ganska sjuk, men tänker ändå hoppa in i 97:ornas lag
för dom har en superviktig match mot djursholm och behöver förstärkning,
men jag kommer börja på avbytarbänken och hoppa in när jag behövs som mest.
så nu har berätta lite om vad jag ska göra idag, nu över till mina regler på denna blogg.

1. Ja jag skryter mycket.
2. Jag kan vara riktigt ärlig ibland, råkar jag såra någon ibland så är det inte med flit.
3. Idiotiska kommentarer kommer jag inte ens reagera på, för dom kommer ta bort!

Gillar inte du här reglerna ?  det finns röd X-knapp lägst upp åt höger
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0