Sjuk .. :(

Godmorgon allihopa :)
eller ja det är juh  inte så där en jätte GOD - morgon för mig....
Jag vaknade med en hals som var svullen som en boll,
och ögonen bultade, venne varför.
Men hur som helst nu så har svullnade blivit mindre som tur, vi får hoppas att jag kan gå til skolan imorn.
Hatar att ligga efter eller missa nåt.
 
Igår - hann jag inte skiva så mycket p.g.a att jag hade fotboll hela dagen.
Vi skulle egentligen möta BP vid 2 tiden men dom lämnade WO, alltså betyde det att vi automatisk vann med 3-0.
Isället för den matchen så ringde min tränare och sa att jag skulle hoppa in 96 div 3 laget,
för att förstärka lite, så jag tackade ja och hade en halv timme på mig att fixa mig och så.
Den matchen förlorade vi med 6-1 , Jag gjorde målet på en straff :)
Men laget spelade ganska bra trots en stor förlust.
Sen gick jag hem och åt en snabbis och gick ner till sportfältet ännu en gång för att ha träning :)
Träningen gick helt okej.

Men nu ska jag passa på att göra min läxor och sen droga ''the sims 3''

Take me back !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0