ska ta och duscha snart...

Hej har precis kommit hem från träningen,
ska som sagt ta och ducsha snart, mitt förra inlägg var egntligen Michelle som hade skrivit,
hahah ja hon skulle egentligen berätta om dagen medans jag bytt om till träningen, men det gjorde hon inte.
Så jag berättar kort, skolan var som vanlig tråkig och seg.
Efter träningen så mötte jag upp michelle vid ica sen drog vi till mig och plugga ;)
duktiga vi är men ska ta och ducha nu.



En bild jag visat tusen gånger, men tröttnar aldrig på att se den :)


Kommentarer
Postat av: Pellemichelle

I like your website alot...its lots of fun...

2011-02-15 @ 17:06:16
URL: http://pellemichelle.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0