ny gitarr :)

hejsan.
Igår så gick jag och jankeh till michelle som sagt,
vi gav henne våra julklappar och hon gav oss :)
haha,sen så gjorde verkligen skit rolig video,hahah kanske lägger upp den senare ? :)
men hur som helst jag fick också michelle gamla gitarr som även hennes mamma hade när hon var liten :)
den är verkligen jättesöt, en barn gitarr, men sooo cute ;D

Idag var jag i sollentuna först för att fixa leg, sen så gick jag och mammi
in i sollentuna kolla runt lite sådär, köpte ett diadem.
När jag kom hem så var jag med jankeh och linnea.

och nu är jag hemma beställde hem, displayskydd och skal till min iPod :)
bilder på gittaren och videon :)


Hahaha , jag älskar dig Mango :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0