Svar på kommentar.

ofta du tackat nej til aik
jväla idiot, tror du verkligen att du blir proffs i sollentuna united dom suger kuk ! du är inte ens bra,vafan tror du är marta eller ?!!!!


HAHA, Vilken rolig kommentar att få svara på (''
För det första så håller jag med AIK är ett superlag, och att det kanske är ett dåligt beslut att inte gå över till dom i längden,men jag är inte redo att spela där än.
och ja, jag har en chans att bli proffs i united, men större chans i ex AIK.
Jag tänker så småningom byta till AIK men inte just nu.
Jag har aldrig sagt att tror att jag är marta, men sorry kan inte neka till att jag är bra, kankse inte bäst men jag kommer når ditt nån dag. Den dagen jag når toppen, så sitter du hemma och tänker jag önska jag vore hon ;)
Hoppas det var svar på din kommentar.
Puss


Tycker så där, bilden passar in ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0